Rüya Tatlar

>taraftar kurabiyeler

>
bunlarda koyu taraftarlar için.yapması çok zevkli oğlumun arkadaşı için yaptım.gene kurabiye hamuru pastacının kurabiye hamuru.herkes biliyodur ama ben birkez daha tarifini vereyim.
malzemeler:
150 gr tuzsuz tereyağ(yumuşak)
1 su bardağı pudra şekeri(şeker hamuru ile kapladığım zaman yarım bardak koyuyorum)
1 çay bardağı mısır nişastası.
1 vanilya(ben 4 damla esansını kullanıyorum)
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 yumurta oda ısısında.
1 su bardağı un.
yapılışı:malzemelerin hepsini yoğurun kıvam bulması için buğday nişastası ekleyebilirsiniz.hamuru yoğurunca streche sarıp buzdolabında 30 dakika bekletin.
dolaptan çıkarın buğday nişastası serpilmiş tahtada 1 cm kalnlığında açın,istediğiniz kalıpla şekillendirip önceden 180 derecede ıstılmış fırında hafif pembeleşene kadar pişirin.
tel ızgara üzerinde soğutun istediğiniz gibi süsleyin.o sizin hayal gücünüze kalmış.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

