Rüya Tatlar

>

Vanilya esansı almak için baharatçıma gittiğimde tatlı elma esansınıda denememi çok güzel olduğunu söyledi.Bende denemek amacıyla alıp bu cupcakeleri yaptım.Biz beğendik elma sevenler için çok güzel bir tarif aynı yeşil elma tadında.Denemek isterseniz işte tarifi;
Malzemeler:
3 yumurta,
1 su bardağı toz şeker,
125 gr yumuşak margarin,
1 su bardağı süt,
1 çay bardağı pirinç unu,
5 damla tatlı elma esansı,
2 su bardağı un(elenmiş),
1 tane kabartma tozu,
Yapılışı:
Toz şekerle margarini krema kıvamına gelene kadar çırptım,yumurtaları teker teker ekleyerek çırpmaya devam ettim.1 su bardağı sütüde ilave edip çırptım.Enson elenmiş un, pirinç unu ,kabartma tozunu katıp elma esansını ekledim.2 dakika daha çırpıp cupcake kaplarına koyup önceden 180 derecede ısıtılmış fırında 15-20 dakika pişirdim.Afiyet olsun.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

