Rüya Tatlar

>DOĞUM GÜNÜ PASTASI

>

Dün oğlumun arkadaşı Gururcan’ın doğumgünüymüş.Doğumgünüymüş diyorum çünkü bana sadece 2 saat önceden haber verdiler.Gül teyze bi pasta yaparmısın diye.Tabii bende onları kıramadım.Ama öyle şeker hamurlu bi pasta yapamadım.Oğlumun çikolatalı pastayı ne kadar çok sevdiğini bildiğim için arkadaşınada bi çikolatalı pasta yaptım.İşin en zor kısmı pandispanya ve kremayı soğutmaktı.Çocuklar çok beğenmişler,ama bidahaki sene 3 gün önceden haber verecekler Gururcan’ın en çok sevdiği şeyleri yapacağız.Nice yıllara Gururcan.Arkadaşlarının isteği üzerine adını Gururjan yazdım bana kızma sakın:)

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

