Rüya Tatlar

>

Yılbaşı gecesi aynı zamanda Ferda Hanımın doğumgünüymüş.Eşi Ali bey beni internetten bulup üzerinde eşinin resminin olduğu bi pasta istediğini söyledi.Ali bey üst dizaynını benim zevkime bırakınca bi düşündüm sevgiliye,eşe hep kalpli pastalar yapılıyor.Ama biz kadınlar kırmızı gülleride severiz, bende pastanın üzerini kırmızı güllerle süsledim.İyikide öyle yapmışım Ali bey pastayı görünce bayıldı seçimi iyiki size bırakmışım  harika olmuş dedi.Eee buda bana yetti..Yeni yaşınız ve yeni yılınız kutlu olsun Ferda Hanım.

Comments on: ">FERDA HANIMIN DOĞUM GÜNÜ PASTASI" (2)

  1. >Siz bu işin üstadı olmuşunuz, ellerinize ve emeğiniz sağlıklar dilerim. Maşallah diyelim de Allah nazardan esirgesin efendim. Hayırlı ve mutlu yıllar dilerim.

  2. >Merhaba,Ellerinize sağlık..Pek hoş bir pasta olmuş..Yeni yılınızı kutlar size mutluluk sağlık ve başarı getirmesini dilerim..sevgiler..

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

