Rüya Tatlar

>Bugün canım ve tek yiğenim Gökay’cığımın 2. doğumgünüydü onu kutladık.Ben 2 gündür hazırlık yapıyordum teyzesinin kuzusu için.
İşte bu yakışıklı teyzesinin birtanesi Gökay bey.

Buda Gökay için hazırladığım Sünger Bob pastası ve kurabiyeleri.

Tabii şeker hamurunu sevmeyenleride unutmadım,onlar içinde üzerinde kuzumun olduğu kremalı pasta yaptım.

 Hayvan şekilli kurabiyelerimiz.
Bunlarda canımın isminin olduğu kapkek şekilli kurabiyelerimiz.
Dilerim allahım sana sağlıklı,huzurlu ve başarılı uzun ömürler versin teyzecim.İyiki varsın ve seni çok seviyorum

Comments on: ">GÖKAY’IMIN DOĞUM GÜNÜ" (5)

  1. >Gökay'ın doğum günü kutlu olsun. Allah, ana babasıyla ve aklıyla yaşatsın. Nice sağlıklı senelere.Efendim, sizin de elinize ve emeğinize sağlıklar olsun.

  2. >Canım merhaba..Doğum günü çocuğunu öpüyorum..Nice yıllara..Teyzsesininde ellerine sağlık:)Pasta süper…Sevgiler..

  3. >Merhaba,yeğeninizin doğum gününü kutluyorum,nice güzel yıllara inşallah..Yeğen sevgisi bir başka oluyor:)Pastanız harikulade..Ellerinize sağlık..sevgiler..

  4. >Bunlar mükemmel ellerinize sağlık, uğrayacağım kurabiye evinize mutlaka🙂

  5. >Tebrik ediyorum! Yaptiginiz hersey cok guzel olmus. Bende kismet olursa bu yaz ilk kez teyze olacagim! O kadar heyecanliyimki… Oyunuz icinde cok tesekkur ediyorum. Hollandadan sevgiler!!

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

