Rüya Tatlar

>BURMA BÖREK

>

Bu tarifi Banu Atabay’ın Mütevazi Leezetler sitesinden aldım ve yaptım çok güzel oldu.Börek sevenler mutlaka denesin derim.Başka bir kaç tarif daha denedim onlarıda ilerleyen günlerde yayınlayacağım.
Malzemeler:
2 su bardağı ılık su
Yarım paket instant maya
1 adet yumurta ve 1 adet yumurta beyazı
1 çay bardağı ayçiçek yağı
1,5 tatlı kaşığı tuz
Alabildiği kadar un
Ara katlar için; yarım paket margarin ve çeyrek paket tereyağı
İçi için; 1 küçük kalıp beyaz peynir
Üzeri için; 1 adet yumurta sarısı

 Yapılışını burdan izleyebilirsiniz.Adım adım anlatılıyor.

Comments on: ">BURMA BÖREK" (5)

  1. >ellerine sağlık canım harika görünüyor böreğinn:))

  2. >nefis nefis nefissss:)ellerine sağlık Gül..çok severım hamur işi olsunda ne olursa olsun.tamda rejıme basladım ama yaa yapılırmı böyle:)sevgiler

  3. >Hola, no entiendo tu idioma y no veo un traductor en tu blog, pero aún así y solo viendo tus fotos te doy la enhorabuena porque tienes recetas exquisitas.Un saludo.

  4. >Çok lezzetli görünüyor çaylada süper olur ellerine sağlık.

  5. >Merhaba arkadasım;Ellerıne,emegine saglık.Bir avuç dua, bir kucak sevgi, Sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri,Bir sıcak gülümseme, daha da yaklaştırır bizi birbirimize.Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Bu güzel gecenin tekrarlarına ulaşman dilegiyle.Kandilin mübarek olsun..Sevgıler..

Yorum bırakın