Rüya Tatlar

>ELMALI KURABİYE

>

Hepimizin bildiği elmalı kurabiye yada elmalı turta.Ben kendi adıma çok severim elmanın tarçınla olan karışımını.Yapılışını elimden gediğince fotoğraflayıp anlatmaya çalıştım.Bundan sonra sık sık yapmayı düşünüyorum hazırladığım şeyleri adım adım fotoğraflayıp yayınlamayı.

MALZEMELER:
1 paket margarin(oda ısısında)
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı yoğurt
1 su bardağı pudra şekeri
1 yumurta
1 vanilya
1 kabartma tozu
aldığı kadar un
İÇ MALZEMESİ:
3 elma
1 çay kaşığı tarçın
3 yemek kaşığı toz şeker.
ÜSTÜ İÇİN:
Pudra şekeri
YAPILIŞI:
1. resimde olduğu gibi elmaları soyup rendeleyin ve tarçınla şeker ile marmelat kıvamına gelene kadar pişirip soğutun.
2.margarin ve un hariç diğer malzemeleri derin bir kaba alıp biraz karıştırın.
3.Margarini katıp iyice ezerek karıştırın.
4.5. 6.unu azar azar ilave ederek kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edin.
7.hamuru servis tabağı büyüklüğünde açın.
8.8eşit parçaya kesin.
9.geniş tarafına elmalı içten koyun
10.sigara böreği sarar gibi sarın.
11.altına yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizin ve önceden 180 derecede 10 dakika ısıttığınız fırına verin.
12.üstü beyaz kalacak şekilde yaklaşık 10-15 dakika pişirin.
Pişen kurabiyelerinizi soğuyunca bir tabağa alın ve üzerine pudra şekeri serpin.Arzu ederseniz aynı kur biyeyi poğaça şeklindede yapabilirsiniz.Afiyet olsun.

Comments on: ">ELMALI KURABİYE" (2)

  1. >Merhaba.Bloğunuzun ismini sevgili susamçörekotunda gördüm ve ziyaret etmek istedim.Sayfanız harika tariflerinizde bir birinden lezzetli.Elinize sağlık.Sevgiler

  2. >Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

