Rüya Tatlar

>

Eşimle dün gezmek için migrosa gittik.Gezerken ben Lüxell Börekçi fırınlarını gördüm.Tv de reklemlarını görüyordum merak edip iyice inceledim içi baya geniş yuvarlak tepsisi oldukça büyük börek ve baklava yapmak için ideal, fanı olmasıda ayrı bir avantaj  pandispanya ve kurabiye pişirirken.Evdeki fırınım sadece alt üst pişirdiği için kurabiyelerin altı ve pandispanyanın üstü bazen fazla kızarıp beni sinir ediyordu.Eşimde baktı fırın çok hoşuma gitti canım benim hemen bana bir tane alıverdi.Eve gelir gelmez denemeler yaptım tabii,sonuç harika hem mayalılar hem kurabiyeler istediğim gibi oldu.börek yaparken isterseniz fanını açmayıp sadece alt üst pişirme yapabilirsiniz.Hem fiyatıda çok uygun 99 tl.Fırına ihtiyacı olan arkadaşlar varsa şiddetle tavsiye ederim.

Comments on: ">VEE LÜXELL BÖREKÇİ" (2)

  1. >Selam canım . bende geçen aylarda şirketim için almıştım. gerçekten çok güzel ve kullanışlı bir fırın. Özellikle içinin ışıklı olması harika. Kadınlar gününü de kutlarım bu arada sevgiler.

  2. >ACABA KEK PANDİSPANYA GİBİ ŞEYLERİDE GÜZEL PİŞİRİYOMU?ESRA

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

