Rüya Tatlar

>

Bugün Avukat Ülkü Hanımla pasta eğitimi yaptık Ülkü hanım eğitim için Alanya’dan geldi.Pastayı kızı İpek’in(ipek böcüğünün) sevdiği renkde ve bahar havası gibi bir havada olduğumuz için çiçek ve kelebek konseptli yaptı.

İpek’ciğim annen bu kelebekleri pastanın üzerine senin için koydu canım.

Comments on: ">PASTA EĞİTİMİNDEN GÖRÜNTÜLER." (6)

  1. >Compliments! It looks beautiful!I love pink!🙂

  2. >Gül'cüğüm ellerine sağlık pembe pembe cok guzel bır pasta olmus canımm:)sevgıler

  3. >Sevgili Gül o kadar güzel şeyler yapıyorsun ki hayran kalıyorum canım.Ama ben helal-haram konusunda bişraz titiz olduğum için bu şeker hamurlarını kullanamıyorum.İçindeki jelatin şüpheli kısma giriyor bu yüzden canım.Senin bir bilgin varmı?Sizin aldığınız jelatinler nereden geliyor acaba?hayırlı cumalar dilerim güzel arkadaşım…

  4. >Gül hanım blogumda ödülünüz var.Sevgiler…

  5. >Cahide hanım bu ilginiz çok güzel.ben aktarımdan agar agar marka bitkisel jelatin alıyorum.diğerlerinin biraz karışık olduklarını ben de biliyorum.

  6. >Zuhal hanım nazik ödülünüz için çok teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

