Rüya Tatlar

>

Sevgili arkadaşlarım Zuhal HanımZUZU KURABİYELERİveNeslihan hanımŞEKERDEN TADLAR BUTİK PASTA VE KURABİYE beni Yaratıcı Blogger Ödülüne layık görmüş.İki arkadaşımıda beni bu ödüle layık gördükleri için çok teşekkür ederim. Zuhal Hanım benim ilk pasta kurabiye kursu verdiğim kişidir,o yüzden benim için her zaman özel kalacaktır.
ÖDÜL ŞARTLARI: Sizi ödüllendirene teşekkür edin.

Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
Ödülün logosunu yayınlayın.
7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
7 blogun linkini yayınlayın.
Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Bende bu ödülü çok değerli 7 blogger arkadaşıma gönderiyorum
serapsdreamcookies
ninasrecipes
mutfaktansesler
kereminkurabiyeleri
sagliklimutfak
evdepasta
pasakizimutfakta
HAKKIMDAKİ  İLGİNÇ 7 ŞEY
1:Pasta yapmak söz konusu ise asla üşenmeme gece,gündüz yaparım.
2:Mutfakla ilgili elektronik aletlerde tam bir alışverikoliğim.
3:Aileme aşırı düşkünüm.
4:Evden günlerce çıkmasam hiç dışarıyı özlemem.
5:Muhakkak günde 3 defa ablamla telefonla görüşürüm.
6:Çok çok çok zorda kalmadıkça asla ilaç içmem .Bitkisel çareler denerim
7:pasta yapmayı çok sevmeme rağmen yumurta kokusundan nefret ederim.

Comments on: ">YARATICI BLOGGER ÖDÜLÜ" (4)

  1. >Gülcüm çok teşekkür ederim. onurlandırdın beni. en kısa zamanda bende yayınlayacağım. sevgiler

  2. >Merhaba🙂 ben geldim.Bu ödül beni inanılmaz mutlu ve onure etti.Teşekkür ederim.Biraz kendime gelince hemen yayınlayacağım.Kucak dolusu sevgiler..

  3. >ODULLERINIZIN DAIM OLMASI DILEKLERIMLE.SEVGILER..

  4. >merhabaödül almıs oldugunuz bılmeden bır odulde ben vermıstım sıze :))benım ödülümüde kabul edersenız cok sevınırımsevgılerNeslıhan Yıldız

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

