Rüya Tatlar

>Bu tarif 1 haftadır yazılmayı bekliyor ama bende 1 haftadır yaklaşık 39 derece ateş ile yatıyorum Nedenine gelince orta kulak iltihabı.Beni  mahvetti çok kötü birşeymiş dengemi falan kaybettim.Bugün biraz iyiyim ateşimde düştü hemen tarifimi yazayım ve 56.Porselen Demlik Çay Saatine ev sahipliği yapan lezizceye yollayayım istedim.

MALZEMELER.:
500 gr un,
300 gr tereyağ(oda ısısında),
2 yumurta(birinin sarısı üstüne)
25 gr şeker,
15 gr tuz,
21 gr yaş maya
Yapılışı:Maya ıslatılmayacak el ile ufalanıp hamura katılacakTüm malzeme bir kaba alınıp yoğrulur,el ile yada kalıp ile istenilen şekiller verilip altına yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizilip üzerine yumurta sarısı sürülür.İsterseniz üzerine susam,çörekotu,anason v.b serpebilirsiniz.Önceden 180 derecede 10 dakika ısıtılmış fırında üzeri kızarana kadar pişirilir.Ben bu tarifi burda bi otelin şefinden aldım onlar otelde bunu yapıyolar inanın tadı çok güzel denemeye değer birtarif bence.

Comments on: ">TUZLU ÇAY SAATİ KURABİYESİ VE P.D.Ç.S 56. HAFTA" (3)

  1. >Gül'cüğüm ellerine sağlık ne kadar guzel olmuşlar:)sevgiler

  2. >canım arkadaşım çok çok geçmiş olsun . gerçekten beter birşeydir kulak sorunu. en kısa sürede ayağa kalkmanı dilerim canım . sevgiler

  3. >Canım çok teşekkür ederim.Sevgiler.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

