Rüya Tatlar

>SİLAHLANMAYI KINIYORUM

>



”KAYSERI/ DHA BELSIN 19 MAYIS MAHALLESI’NDE POMPALI TUFEKLE IKI KARDES TARAFINDAN VURULAN 18 YASINDAKI OMER FARUK ESMERAY HAYATINI KAYBETTI.Hiçbir zaman haberlerde izleyip üzüldüğüm durumu yaşayabileceğim aklımın ucundan bile geçmezdi:(Boğazımda düğümleniyor adeta kelimeler sözün bittiği yer…..
Amca çocukları kardeştir..Kardeşimin oğlunu 23.03.2010 tarihinde kendini bilmez bir magandanın kurşunuyla bu gencecik yaşında kaybettik..Tek suçu parkta oturuyor olmasıydı.. 11nisan günü sınava girecekti..Hayalleri ,umutları vardı .Bir karıncayı bile incitmeyen minicik bir yürek hastalıkla değil!!!,kazayla değil!!!,Bir hiç uğruna maganda kurşunuyla arramızdan ayrıldı:( Silahın her türüne oyuncak dahi olsa kınıyorum…Toplum olarak bize ne oldu diyorum…Allah evlat acısı yaşayan tüm analara bol sabır versin…Dualarınızı eksik etmeyin:(:(…
Çok üzgünüm çok……:(:(”

Bu olay blogger arkadaşlarımızdan ayşem mutfakta’nın başına geldi ve beni çok etkiledi.Yazısını aynen bloğundaki  gibi hiç eksiksiz yayınladım.Unutmayalımki hayatta herşey başımıza gelebilir.Bizlerinde çocukları var.Arkadaşımın acısını derinden paylaşıyorum.
LÜTFEN ÖMER FARUK’LAR ÖLMESİN ARTIK.SİLAHLANMAYI ŞİDDETLE KINIYORUM.

Comments on: ">SİLAHLANMAYI KINIYORUM" (2)

  1. >Duyarlı davranışınız için sizi tebrik ediyorum ve bende bütün düşüncelerinize katılıyorum.Allah rahmet eylesin. Ailesine sabırlar versin:((

  2. >Bu haberleri okudukça hem sinirleriniyorum hem de üzülüyorum gençlerin böyle olmalarına. Ülkemizde kendini geliştiren insanların yanında, kültürüne sahip çıkamayan insanların çoğunlukta olduğunu düşünürsek silahlanmaya özenti duyulmasında medyanında çok önemli rol oynadığını düşünüyorum. En basit örnek: çizgi filmlerde bile şiddet içerikli yayınların olmasına şaşırıyorum. Birileri bunları denetlesin artık!Sonuç: Geriye dönmeyecek bir can, hayalleri umutları yarım kalan bir aile. Mekanı cennet olsun, ailesine sabır diliyoruz.Meltem & Melike

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

