Rüya Tatlar

>EV YAPIMI MARSMALLOW

>

Bu ara elimde o kadar çok tarif biriktiki hangisini yayınlayacağımı şaşırdım.Yaptığım sıraya göre yayınlamaya karar verdim.Veeee ilk sırada benim bayıldığım bi tad marsmallow.Tarifini sevgili Seda’nın bloğu morpatlıcan dan almıştım.
MALZEMELER:
3 çorba kaşığı glikoz,
1/2 su bardağı su,
2 su bardağı pudra şekeri,
2 yemek kaşığı toz jelatin,
1/2 su bardağı su,
vanilya yada çilek,  muz v.b aroma,

YAPILIŞI:
Glikoz,pudra şekeri ve yarım bardak suyu bir tencerede saydamlaşana kadar düşük ısıda ısıtın.
Jelatin,vanilya ve diğer  yarım bardak suyu ayrı ve  bir kapta çırpmaya başlayın,
saydamlaşan pudra şekerli karışımı jelatinli karışım ile karıştırıp önce düşük sonra hızlı devirde çırpmaya başlayın,
12 dakika çırpın.
12 dakikanın sonunda altına bolca pudra şekeri ve nişasta karışımı döktüğünüz bir kaba karışımı dökün.Ağzı kapalı olarak 1 gece buzdolabında bekletin.
yemek istediğiniz zaman isterseniz şeritler halinde kesin yada benim gibi yuvarlak bir kalıp ile kesin.
Ayrıca sevgili Fatih GÖLŞAT’ın da burda güzel bir marsmallow tarifi daha var.
Afiyet olsun.

Comments on: ">EV YAPIMI MARSMALLOW" (6)

  1. >çok şirin olmuşlar.. yumoş yumoşş.. ellerine sağlık canım..

  2. >çok güzel olmuşlar eminim bende yapmak isterim ama burda bu malzemeleri bulamamki😦

  3. >ellerine sağlık…gerçekten çok güzel görünüyor..yalnız birşey dikkatimi çekti.ben kitchen aid kullanıyorum ama siz normal stand mixer.bu dakikayı saptırabilir.yani benimkinin gücü ile sizinki farklı olduğu için sanırım biraz daha çırpabilirsiniz.daha köpüksü bir yapı olana dek..gerçi bilmiyorum bekletince kıvam nasıl oldu eğer size uygunsa tabiki güzeldir…teşekkürler ayrıca adres ve ismimi belittiğiniz için :)sevgiyle kalınn

  4. >Ellerinize sağlık Gül hanım.Tarif biraz zor gibi geldi.Görünüş süper.Sevgiyle kalın.Bu arada bir şey sorcam size.Benim sayfam açıldığında sayfanın en tepesinde sizin isminiz çıkıyor.Evvelden yoktu.Bir bakabilirmisiniz lütfen.

  5. >ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN….Pembedüşbahçesinin etkinlikleri devam ediyor…Bu defaki etkinliğimizin adını siz koyacaksınız:)Size üç malzeme veriyoruz Muz, Kahve ve Çikolata bu üç malzemeyi kullanarak kek,pasta vs. aklınıza ne geliyorsa paıyorsunuz ve pembedusbahcesi@gmail.com adresine gönderiyorsunuz…Detaylı bilgi için blogumuzu ziyaret ediniz…SON KATILIM 30 NİSAN…SEVGİLER:)

  6. >Canim benim yillardir satin alip yedigim sey hic kendim yapacagim aklima gelmedi denemek isterim becere bilirsem ellerine saglik

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

