Rüya Tatlar

>

Yine çocuklara yaptığım bir pasta.Pasta yiye yiye kilo aldık zaten.Şahsen ben bugünden itibaren diyete başladım.Arada gene çocuklara yaparım.Bu arada yayınlanmayı bekleyen tariflerimide yayınlamış olurum.
Gelelim pastamıza,pastamızın pandispanyası ve kreması burdaki tarif ile aynı.Sadece pandispanyaya 2 kahve fincanı un 1 kahve fincanı kakao ilave ettim.Kremaya ise 250 gr bitter küvertür ve 2 kaşık kakao ilave ettim.Ara katlara kremayı sürdükten sonra fındık krokanları kırarak koydum.En üstede göründüğü gibi toz fındık serptim.

Comments on: ">FINDIK KROKANLI ÇİKOLATALI PASTA" (4)

  1. >AYY CANIM ELLERİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR PASTA…HMM HMM:))

  2. >Ellerinize saglik tak kelime nefis olmus cok güzel görünüyor canim öptüm.

  3. >Gül hanım ellerinize sağlık.Pastanız nefis gözüküyor.

  4. >canım kurabiyelerimde senin elinin tadıda var🙂 Tebrikleri seninle paylaşıyorum.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

