Rüya Tatlar

>

Ablamın  arkadaşı Ahmet Bey, için kardeşi tarafından koyu Fenerbahçeli  olan ağbisine  süpriz olarak hazırlatılan Fenerbahçe temalı Taraftar kurabiyeleri.Bu kurabiyeleri aslında 3 gün önce hazırladım ama bilgisayarım çöktüğü için ancak şimdi yayınlıyorum.Bilgisayarımın içinde henüz yayınlamadığım bir sürü resim ve kurabiye tarifim vardı onlarda gitti,o yüzden çok üzüldüm.Ama ben nasıl olsa hepsini yeniden yaparım,şimdilik fotoğraf makinasınn içinde kalanları yayınlayarak idare edeceğim allahtan onları makinadan silmemişim.Bundan sonra pc’ye aktardıklarımı bellek kartıma kopyalayacağım.Bu bana ders oldu.

Comments on: ">FENERBAHÇE(TARAFTAR) KURABİYELERİ" (1)

  1. >Elinize sağlıkı gül hanım harika olmuş kurabiyeler.Bende sizin tarifiniz olan tuzlu pastane kurabiyesini denedim harika oldu en kısa zamanda yayınlıyacağım.Sevgiler

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

