Rüya Tatlar

>

Geçen hafta pastaneden adlı çok yeni ve cici bir bloğun sahibi İzgün hanım ile Şeker Hamurlu Pasta Yapımı ve Modelleme kursu yaptık.Benim için bu kurs bir ilkti,neden mi?İzgün hanımla Antalya’ya geldiğimden beri görüşüyorduk ama kendisinin küçük ve çok tatlı 2 çocuğu var,onları bırakacak kimsesi olmadığı için kursa gelemiyordu.Bir gün evime gelip misafirim oldu oturduk konuştuk ve kursu onun evinde yapmaya karar verdik.Bu benim evimin dışında yaptığım ilk kurstu .İzgün hanımla ertesi günde kurabiye kursu yaptık onun resimlerinide inşallah yarın yayınlayacağım.Şimdilik herkese iyi geceler.

Comments on: ">PASTA KURSUNDAN GÖRÜNTÜLER" (3)

  1. >Merhaba Gül hanım.Eminim kursunuz çok keyifli geçmiştir.Çaylar içilmiştir.Çok güzel bir pasta çıkmış ortaya.Şimdi kursiyerinizi ziyarete gidiyorum.Sevgiler..

  2. >Gül hanım çok keyifli ve eğlenceliydi sizden çok şey öğrendim,pastacılık ve şeker hamuru konusunda yardım almak isteyen herkese sizi tavsiye ederim.Teşekkürler.

  3. >ay benim için çok büyük bir zevk 2 kursiyerimden böyle güzel sözler duymak.çok çok teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

