Rüya Tatlar

>DONDURMALI PASTA

>

Bloğa uğramayalı nerdeyse bir buçuk ay olmuş.Zaman nasıl geçmiş anlamadım,malum yaz geldi gelen giden derken seni çok ihmal etmişim canım bloğum…..Söz bundan sonra bu kadar ihmal etmek yok.Gelelim tarifimize,burda havalar çok sıcak sıcak olduğu için bolca dondurma tüketiyoruz,bu yüzden pastalarımıda artık daha çok dondurmalı yapıyorum işte onlardan bir tanesi,
 MALZEMELER:
Ufalanmış petibör bisküvi,
Dr Qetker vanilyalı dondurma karışımı,
1 su bardağı soğuk süt,
1 yemek kaşığı bal,
2 yemek kaşığı erimiş tereyağı.
YAPILIŞI:Ufalanmış petibör bisküvi ile bir kaşık bal ve erimiş tereyağını karıştırın,kabınızın altına elinizle bastırarak yayın. Vanilyalı dondurmayı üzerinde yazıldığı gibi soğuk süt ile çırpıp bisküvi karışımının üzerine dökün,buzluğa kaldırın.Yaklaşık 4 saat sonra dondurmalı pastanız hazır.Arzu ederseniz bisküvi yerine  1 kat pandispanya da kullanabilirsiniz,dondurmayı istediğiniz şekilde sıkabilir ve üzerini istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.Afiyet olsun.

Comments on: ">DONDURMALI PASTA" (7)

  1. >Gül hoşgeldın canım elelrıne sağlık:)

  2. >Gül hanım merhabalar:)))sanırım sizde benim gibi kayboluvermişsiniz.. kendi adıma çok özledim hatta sayıkladım bloğumu şükür kavuşturana:)) pastanız nefiss bende yaptım ama daha farklı:))mutlu haftalar dilerimm..

  3. >Tülin'cim çok teşekkürler.Deniz'im sende hoşgeldin canım.malum yaz gelince insan kendini dışarılara atıyor.Bloğuna uğradım senin adına çok sevindiğim şeyler okudum allah bu mutluluğunu hiç bozmasın inşallah….

  4. >ellerinize sağlık dondurmalı pasta süper görünüyor çokta pratik ellerine sağlık tekrar

  5. >Gül seni ve pastalarını özlemiştim bu pastan da harika olmuş tam yaz sıcakları için ideal en kısa sürede deneyeceğim

  6. >Aylin hanım ve İzgüncüm güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

  7. >Aylin hanım ve İzgüncüm güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

