Rüya Tatlar

>BOL ÇİKOLATALI KEK

>

Bu tarifi Nigella Lawson’un sitesinden almıştım.O zamandan beri bizim evde çok yapılır ve hemen tükenir..Çikolata severler için bence çok güzel bi tarif şiddetle denemelerini tavsiye ederim.Gelelim tarifimize,
MALZEMELER:
250gr bitter çikolata,
250 gr tereyeğ,
4 yumurta(oda ısısında),
1 çimdik tuz,
1yemek kaşığı vanilya aroması yada 1 paket dr oetker şekerli vanilin,
1 su bardağı toz şeker,
2 su bardağı un,
1 su bardağı damla çikolata.
YAPILIŞI:Bitter çikolatamızı ve tereyağımızı bir tencereya alıp eritelim.Çikolatamız tamamen eriyince yumurtaları teker teker kırıp karıştırarak çikolatalı karışımımıza ilave edelim.1 çimdik tuz ve vanilyamızı da katıp 1 bardak şekerimizi ilave edip karıştıralım.Unumuzu eledikten sonra onuda çikolatalı karışımımıza ilave edelim.En son bir bardak damla çikolatalarımıza da katalım ve pişireceğimiz fırın kabımıza dökelim.Önceden 180 derecede ısıtılmış fırınımızda yaklaşık 30 dakika pişirelim.Pişen kekimizi soğuduktan sonra  ister benim yaptığım gibi üzerine pudra şekeri serperek isterseniz sade olarak tüketebilirsiniz.Afiyet olsun:))

Comments on: ">BOL ÇİKOLATALI KEK" (11)

  1. >Gül Ablacığım ellerine sağlık bol çikolatalı keke bol bol bayıldım ben:))

  2. >Nefis görünüyor.Ellerinize sağlık.Bir dilim alıyorum:)))

  3. >Çok leziz görünüyor.Ellerinize sağlık,sevgilerrrrr….

  4. >Selammmm Gül hanım.Hayırlı ramazanlar diliyorum öncelikle.Ben de sizi çoook özledim.Kekinizede bayıldım.Mutlaka deniycem.Sevgilerrrrr.

  5. >ellerine sağlık tadını tahmin edebiliyorum harikadır.

  6. >Canım pastan çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık.Antalya nın sıcağında böyle güzel lezzetlere imzanı atıyorsun.Tebrikler.Benim yemek yapmaya bile halim yok🙂

  7. >Gül muhteşem bir kek olmuş browni tadında ımmm enfesellerine sağlık canım arkadaşım

  8. >Canım arkadaşlarım bıraktığınız güzel yorumlarınız için hepinize tek tek teşekkür ederim.

  9. >Merhaba arkadaşım ellerine sağlık.Pasta ve kurabiyelerinin hepsi birbirinden güzel.Bloğunu izlemeye aldım.Sevgiler…

  10. >nefis görunyor ellerıne saglık Gülcüğüm.hıc hayır demem bu lezzete:)sevgiler

  11. >Süper bir tarif,hemen deniyorum…:)Burcu

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

