Rüya Tatlar

>YALANCI TAVUKGÖĞSÜ

>

Ramazanda iftar sonrası için sütlü tatlıları tercih edenlerdenim ben.Bu yalancı tavukgöğsüde bizim evde sevilerek tüketilir.Umarım sizlerde beğenirsiniz.
MALZEMELER:1kg süt
1 su bardağı şeker,
2 yemek kaşığı un,
2 yemek kaşığı buğday nişastası,
125 gr margarin,
1 damla sakız.
YAPILIŞI:Ben süt soğukken içine unu,şekeri ve nişastayı koyup iyice karıştırıp ocağa öyle koyuyorum.Karışım ısınmaya başlayınca yağ ve damla sakızını ilave edip kaynayana kadar pişiriyorum.
Pişen tatlımızı soğuyana kadar mixer ile çırpıp,altına çok az su konmuş cam tepsiye döküyorum.En az 3 saat buzdolabında bekletip üzerini o an ne varsa onunla süsleyip servis ediyorum.Afiyet olsun:))

Comments on: ">YALANCI TAVUKGÖĞSÜ" (10)

  1. >Gül hanımmmm ellerinize sağlık.çok lezzetlidir eminim.Bir kaşık alıyorum.Sevgilerrr….

  2. >Gül hanımmmm ellerinize sağlık.çok lezzetlidir eminim.Bir kaşık alıyorum.Sevgilerrr….

  3. >nefis görünüyor.ellerinize sağlık

  4. >Sütlü tatlılar ramazan da hafif olduğu için tercihim.Elinize sağlık.

  5. >Gül tatlı harika olmuş ellerine sağlıksüslemesi de çok zarif senin ellerinden çıktığı belliöpüyorum seni

  6. >ellerine saglik canim en cok sevdigim cok hafif sutlu tatlidir

  7. >en sevdiğim tatlıdır.yalancıda olsa harıka bır lezzet ellerıne sağlık Gül.:)sevgiler

  8. >ablacığım ellerine sağlık..en sevdiğim tatlılardan tavuk göğsü:))nefis görünüyor:))sevgiler..

  9. >Bayılırım,ellerine,gönlüne sağlık gülüm..Muhabbetle

  10. >bana böyle güzel yorumlar bırakan ellerin her birine tek tek teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

