Rüya Tatlar

>

Yeni bir haftaya daha başladık.Haftanın bu ilk gününde sizlerle bu sevimli tosbikleri paylaşmak istedim.Çocukların çok hoşuna giden ama içerik olarak hepimizin bildiği bir kurabiye tarifi aslında,sadece şekil farklı.Bu şeklide gene internette bi blogcu arkadaşın sayfasında görmüştüm şimdi hangi sayfa olduğunu anımsayamıyorum malesef .Çok hoşuma gitti,özellikle çocuklara özel günlerde çok dikkat çekiyor.
MALZEMELER:
1paket margarin oda ısısında(ben tereyağı kullandım)
1 çay bardağı sıvıyağ,
1 çay bardağı yoğurt,
1 yumurta,
1 tatlı kaşığı tuz(silme),
1yemek kaşığı şeker,
1tatlı kaşığı mahlep(yoksa koymayın),
1 kabartma tozu,
aldığı kadar un
(yaklaşık 5 su bardağı)
İç malzemesi:peynir.
üst için:1 yumurta sarısı.
YAPILIŞI:Peynir hariç tüm malzemeyi yoğurun.Kulak memesi yumuşaklığında bi hamur olacak.Hamurdan önce minik yuvarlaklar yaparak kafa,kol ve bacakları oluşturun,altına yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine koyun.Sonra ceviz büyüklüğünde içine peynir koyarak bir yuvarlak yapıp önceden yaptığınız küçük yuvarlakların üzerine oturtun.Tepsiniz dolunca üzerine yumurta sarısı sürüp göz kısımlarına çörek otu koyup önceden 180 decede 10 dakika ısıttığınız fırınınızda üstleri kızarana kadar pişirin.Afiyet olsun:))

Comments on: ">SIRTINDA PEYNİR TAŞIYAN KAPLUMBAĞALAR." (8)

  1. >Çoookkkkkk güzel olmuşşşşş.Bayramda torunum gelecek kesin yapmalıyım.Ellerinize sağlık.

  2. >ablacım bende bu kaplumbağaları tatlı hamur ile içi cevizli şekilde yapıyorum dediğin gibi çocuklar için harika:))

  3. >çok şirin kaplumbağalar olmuş çok da güzel bir fikirellerine sağlık arkadaşım

  4. >Sağol İzgümcüm nehir ve Denize yap sende eminim beğenirler.Canım Deniz'im seninkide çok güzel bir fikir öylede deniycem kesin sağol fıstığım:))

  5. >Anneanneninemekleri sizede güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.Sayfanızın her yerine baktım ama isminizi bulamadım böyle hitap etmek zorunda kaldım.Sevgiler:)))

  6. >Harika olmuş ellerinize sağlık.yemekdefterim.blogcu

  7. >Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemenekliycegim.

  8. >bayıldım bayıldım bayıldım. fikrine,emeklerine sağlık canım benm.. sevgiler…

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

