Rüya Tatlar

>

Bir Bayram daha geride kaldı.Gerçi ben bu bayramın nasıl geçtiğini anlayamadım.Hem çalıştım,hem basket maçı,bu arada 12 dev adamımızı tebrik ediyorum.Onlar benim gönlümün şampiyonu.Hem referandum derken baya hareketli geçti bayramım.
Gelelim pastamıza,Ayşegül Hanım bana internetten ulaştı,bayramın 2.günü için 1 yaşına girecek olan biricik kızı Ekin’ine
 bol çiçekli ,kelebekli bir 1 yaş pastası istedi ve ortaya pastamız çıktı..Pastayı  almaya geldiğinde Ayşegül Hanımın,o beğenisi beni çok mutlu etti bütün yorgunluğumu unutturdu.Daha nice nice yaşlara Sevgili Ekin.

Comments on: ">EKİN’İN BOL ÇİÇEKLİ 1 YAŞ PASTASI" (5)

  1. >Çok cici olmuş ellerinize sağlık.

  2. >ablacımm bu ne şirin bir pasta emeklerine sağlık harikasın kesinlikle:))tebrik ederim..

  3. >canım arkadaşım şahane bir pasta yapmışsıneline,emeğine sağlıksevgiler

  4. >Gülcüm pastan çok güzel gözüküyor.Ellerine sağlık.Bayram da epey telaş olmuştur.ama değmiş.

  5. Siteyi çok beğendiğimi içtenlikle belirtmek isterim. Sitenizi takip listeme alıyorum.

    Teşekkür ederim.

    Serhat Çilingir
    skype: cilingir5,298826E+10

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

