Rüya Tatlar

>

Bu pastayıda geçen hafta İrem’in kreşte kutlanacak doğumgünü için hazırlamıştım.İçi meyveliydi heralde çünkü unttum,bu ara o kadar çok pasta ve kurabiye yapıyorumki artık birbirine karışıyor.Yayınlayacak çok fazla tarif ve resim birikti,ama nerdeee zaman bulucamda yayınlıycam,geçen hafta heralde bi 25 kilo kurabiye ,7-8 de pasta yapmışımdır vakit buldukça tarifleriyle beraber yayınlamaya çalışacağım.

Comments on: ">İREM’İN HELLO KITTY’Lİ PASTASI" (7)

  1. >Ellerinize sağlık hepsi çok güzel oluyor.Kolay gelsin zevkli bir uğraş.

  2. >canım yine harikalar yaratmışsın ellerine sağlık

  3. >ablacımm bereket versin maşallahın var..eee harikasın ki siparişlerin bitmiyor değil mi:))emeklerine sağlık ablacım..

  4. >sevgili gul hanim yurt disinda yasyan bir antalyali olarak sizinle gurur duydum ve sizinki gibi bloglari gorunce kendimi beceriksiz hissediyorum.sizi ancak kesfedebildigim icin hayiflanmaktanda kendimi alamiyorum.cunki yazin izindeydim demekki kismet degilmis neyse kisa kesicem.belkide okurken tahmin ediceksiniz yardiminizi istiyorum.pleaeeeeeeeeeees

  5. >Güzel yorumalarınız için hepinize tek tek teşekkür ederim.Leyla hanım bence biz türk kadınlarının hepsi çok becerikliyiz,her zaman beklerim,soracağınız birşey olursada bloğumda yazılı numaramdan her zaman arayabilirsiniz sevgiler.

  6. >Merhaba gülcüm.Ellerine sağlık.Çok güzel şeyler yapıyorsun bu aralar.Yoğunluğun istediğin gibi artsın.Sevgilerrrrr….

  7. >Hobidünyam Woman Forum tarafından düzenlenen yemek etkinlikliklerinin 6.sı "KAHVALTILIKLAR" Etkinliğine ben http://fatosla-lezzetli-tarifler.blogspot.comev sahibeliği yapacağım 22 EYLÜL _15 EKİM tarihleri arasında düzenlenen etkinliğimize katılmak için kahvaltılık yiyecekler yapıp resmiyle birlikte tarifinizi blogunuzda yayınlayıp bana haber bırakmanız yeterli olacak bloğu olmayan arkadaşlar da fatos.ozturk@hotmail.com.tr adresine mail atarak isimlerini de belirterek katılabilirler hepinizi bekliyorum :)Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar…GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK ÜZERE…NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenlerhttp://papatya68.blogspot.com/adresine başvurabilirler…

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

