Rüya Tatlar

>DAMLA SAKIZLI KURABİYE

>

Merhaba ,bu kurabiyemizide yine geçen hafta bi organizasyon için hazırlamıştım.Pişirirken eve yayılan damla sakızı kokusunu anlatamam.Bence muhakkak en az bir kere denenmesi gereken bi kurabiye.Hele damla ssakızı severler hiç kaçırmasın.
Malzemeler:
200gr oda ısısında margarin,
1 su bardağı pudra şekeri,
1 su bardağı buğday nişastası,
1 yumurtanın sarısı,
1 tatlı kaşığı dövülmüş damla sakızı,
1 tatlı kaşığı(silme)kabartma tozu
Aldığı kadar un(3 bardak kadar)
Yapılışı:Tüm malzeme derin kaba konulur,un yavaş yavaş ilave edilerek yumuşak  ama ele yapışmayan bir hamur elde edilir.Ceviz büyüklüğünde parçalar yuvarlanıp, altına yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizilir.Ben bıçak ile ortasına çentik attım siz istediğiniz şekli verebilirsiniz.Önceden 170 derecede 10 dakika ısıtılmış fırında beyaz kalacak şekilde yaklaşık 20-25 dakika pişirirlir.Soğuyuncada afiyetle yenilir:)))

Comments on: ">DAMLA SAKIZLI KURABİYE" (3)

  1. >ablacımm ellerin dert görmesin mis gibi kokmuştur ne güzell:))

  2. >gül ellerine sağlıkdamla sakızını çok severim benzer bir kurabiye yapmıştım ben çok beğenmiştim ama bizde kimse sevmiyor damla sakızınısevenlerin mutlaka denemesi gereken bir tarifsevgiler

  3. >Herzamanki gibi çok güzeller,eline sağlık.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

