Rüya Tatlar

>

Merhaba,kim bu bıcırıkla panter derseniz,bıcırık benim canım kızım,panterde deve oğlum.Eee beyefendi büyüyüp boyu bizi geçince kendini panter ilan etti.Bunlar işin şakası,geçen gün yine bir pasta
hazırlarken oğlum hep dışarı yap bizi unut sen, diye sitem edince,hemencecik onlarada bu pastayı yapıverdim.Sanmayın ki eve hiç pasta yapmıyorum ama bazen böyle küçük kıskançlıklar yapıyorlar.
Canlarım benim, onlar benim hayat kaynaklarım,aşklarım daha sayarımda sayfa yetmez işte siz anlayın.
Gelelim pastamıza,Kakaolu pandispanya,vanilyalı pastacı kreması ,kremşanti,file fıstık ve vişne reçelinden oluşuyor,
KAKAOLU PANDİSPANYA:
5 yumurta,
5 yemek kaşığı şeker,
2 yemek kaşığı un,
2 yemek kaşığı mısır nişastası,
1yemek kaşığı kakao,
1 vanilya,
1/2 çay kaşığı kabartma tozu.
Yapılışı:Tüm malzeme oda ısısnda olacak.Yumurta ve şekeri mikserin en yüksek devrinde 20 dakika  beyaz bir köpük olana kadar çırpın.
Unu,mısır nişastasını,kakaoyu,vanilya ve kabartma tozunu eleyip,yumurtalı karışıma ilave edin ve tahta bir kaşık yada plastik bir spatula ile alttan üste alarak karıştırın.
Kalıbınıza döküp önceden 180 derecede ısıtılmış fırında 35-40 dakika pişirin.
Tel ızgara üzerinde soğutun.
PASTACI KREMASI:
2 bardak süt,
2 yemek kaşığı un,
2 yemek kaşığı nişasta,
2 yumurta sarısı,
1 vanilya,
ayrıca
1 paket krem şanti,
1/2 su bardağı soğuk süt.
Yapılışı:Süt soğukken tüm malzemeyi içine koyup karıştırıyoruz,ocağa alıp göz göz olana kadar pişiriyoruz.Soğuyana kadar üzerine strech film kapatıp oda ısısında sonra buzdolabında saklıyoruz.
Kullanacağımız zaman yarım bardak süt ile hazırladığımız krem şantiyi ilave edip 5 dakika çırpıyoruz.

Soğuyan pandispanyamızı 3 bölüp,arasına pastacı kremasını sürerek(ben araya çikolata parçaları ve vişnede koydum siz istediğinizi koyabilirsiniz.)katları oluşturuyoruz.
Üzerine krem şanti sürün,yanlara file fıstık serpin yada elinizle yapıştırın,yine üzerine vişne reçelinin suyu ile benim yaptığım gibi şekil yapabilir yada istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.Yemeden önce en az 3 saat buzdolabında dinlendirin.Afiyet olsun.

Comments on: ">BICIRIĞIMLA PANTERİMİN PASTASI" (4)

  1. >Canım çekti valla :)bıcırık ve pantere afiyet olsun :))

  2. >Çok şirin bir pasta olmuş,ellerine sağlık..sevgiler..

  3. >ablacım benim kardeşimde 17 yaşında ve boyu 1.83 olunca annemde ona deve oğlum demeye başladı:)çok güldüm okurken anneme dedim bak yalnız değilsin diye:))gülüştük..pastan çok güzel ablacım ellerine sağlık:)

  4. >ne kadar mutlu olmuşlardır maşallah

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

