Rüya Tatlar

>

Boğucu bir Antalya gününden merhaba.Hava o kadar bunaltıcıki anlatamam.Bi yağmur yağsa belki rahatlayacak ama nerdeee.Ankara havasına alışık olana ben için bu sene buranın yazı çok zor geldi,kızım bile anne artık kış gelsin yaa diyor,o kadar yani.Tatile gelmek için iyi ama uzun süre aşırı sıcakta yaşamak zormuş.
Neyse,gelelim bugün ki kurabiyelerimize.Aslında tarifi daha önce yaptığım sırtında peynir taşıyan kaplumbalar burda ile aynı,sadece şekillerini değiştirdim.Bayan uğurböceği ve bay salyangoz.Bayan uğurböceğini,ceviz büyüklüğünde bir beze ve fındık büyüklüğünde ikinci bezeyi yumurtanın akı ile birbirine tutturarak oluşturdum.Sonra sırtının ortasına bıçak ile bir çizik attım,başına bir fiyonk yaptım,çörekotundanda benekler işte bayan uğurböceği.Salyangoz yapmayı zaten hepimiz biliyoruz.
Afiyet olsun:))))

Comments on: ">UĞURBÖCEĞİ KURABİYELER" (7)

  1. >Çok şirinler,ellerine sağlık.

  2. >Gül ellerine sağlıkburanın nemi ve sıcağı insanı öldürür geldiğimizden beri terlemekten fenalık geldi nerde bizim güzel Ankaramız:((

  3. >çok sevimliler, ellerine sağlık…

  4. >ilk defa gördüm ne kadar tatlılar ellerine sağlık çok yaratıcısın

  5. >Merhaba Gülcüm.Ne cici şeyler yapıyorsun.Yaratıcılığın nefis.Sevgilerimi bırakıyorum sana.

  6. >Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar.İzgün haşgeldin canım,ne o hemen terledinmi sen yine iyi zamanda geldin nefes alınmıyordu.

  7. >ne kadar şirinler ama mesele yemeye neresinden başlıycaz başından mı? :)))))eline sağlık sevgiler

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

