Rüya Tatlar

>

Hep tatlı,hep tatlı bu gün tuzlu bişeyler yapalım dimi,yoksa şekerimiz oynayacak.Bu börekler milföy hamurundan yapıldığı için çok uğraştırıcı değil,hatta oldukça pratik.Ben milföyü de kendim yapıp karelere bölüp,aralarına buzdolabı poşeti koyarak kabına yerleştirip deepfreze kaldırıyorum Bigün milföy yaparken aşamalarının resimlerini çekip onun da tarifini vereceğim.
Bizim evde patatesli börekler çok sevildiği için ben içini patatesli yaptım ama siz istediğiniz içi koyabilirsiniz.
MALZEMELER:
10yaprak milföy,
4-5 tane haşlanmış patates,
maydanoz,
çok az peynir,
tuz,
karabiber,
kırmızı biber,
üzerine sürmek için yumurta sarısı
YAPILIŞI:Haşlanmış patatesleri ezip,içine diğer malzemeleri de ilave ediyoruz.
Milföyleri biraz merdane ile genişletip ortasına harcımızı koyuyoruz,bohça şeklinde kapatıp tersi fırın tepsisine geleşek şekilde altına yağlı kağıt serilmiş tepsimize diziyoruz.
Üzerine yumurta sarısını sürüp susam çörek otu serpip 180 decede önceden ısıtılmış fırında üstü kızarana kadar pişirip,yanınada bi çay demleyip afiyetle yiyoruzz:))

Comments on: ">PATATESLİ PUF BÖREĞİ" (6)

  1. >Süper bir börek olmuş ellerine sağlık,hayırlı cumalar

  2. >canım ablacığımm böreklerin hem pratik hemde şahane görünüyorlar:))vallahi harika:))

  3. >ellerine sağlık arkadaşımev yapımı milföyün lezzeti daha güzel oluyor,patatesle buluşunca harika bir tat olmuş

  4. >Çok güzel gözüküyor Gülcüm..Her şey gibi o da çok lezzetli olmuştur eminim.Yeni blogun da hayırlı uğurlu olsun.Çok öptüm.

  5. >Merhaba ilk ziyaretim bu blogu, devami da gelecek. Ellerine saglik, borek guzel gorunuyor. Guzel paylasimlarda bulusmak uzere.

  6. >Güzel yorumlarınız için sağolun canlarım benim.Burda yalnızlığım sizin sayenizde azalıyor.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

