Rüya Tatlar

>CAİLLOU PASTASI

>

Küçük beyefendi Onur Saygılı’nın anaokulunda kutlanan doğumgünü için yaptığım Caillou pastası.Caillou Onur’un favori çizgi film karakteriymiş,onun için pastasını da caillou olarak hazırladık.Pastanın içi vanilyalı pandispanya,vanilyalı pastacı kreması,muz ve damla çikolatadan oluşmaktadır,bu da çocukların favori pasta birşleşimi oluyor.Nice mutlu senelere Onur Saygılı.

Comments on: ">CAİLLOU PASTASI" (4)

  1. >Çocuklarda bir caillou merakıdır gidiyor benim torun da bayılıyor daha söyliyemiyor bile kayyyyu diyor.Ellerinize sağlık süper görünüyor.

  2. >çok güzel olmuş arkadaşımnehir bu pastayı görse istiyorum diye tutturur:)

  3. >Gerçekten çok güzel olmuş Gülcüm.Baskıyı nerde yaptırttın.Yoksa kendin mi yaptım.Kucak dolusu sevgiler…

  4. >merhabalar bende antalya kaşta oturuyorum ve butik pasta kurabiye işine girmek istiyorum malumunuz burası küçük bir ilçe olduğu içindirki malzeme bulmakta zorlanıyorum bu malzemeler arasında gıda boyaları da dahil dün bir internet sitesinde evde doğal gıda boyası yapımı tarifi aldım fakat o sitede bu boyaları royal icing de kullanmışlardı ben şeker hamurumu ranklendirmek istediğim için tereddütteyim nasıl olacağını bilemiyorum gıda boyalarının yapımına gelince çeşitli sebzelerden yapılıyorlar bu konuda bir bilginiz var ise bana bir fikir verebilirmisiniz iyi çalışmalar dilerim

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

