Rüya Tatlar

>








Emine Hanımla geçen gün yaptığımız Şeker Hamurlu Pasta Kursundan görüntüler.Kurs çok eğlenceli geçti her zaman ki gibi.Emine Hanım ile tanışmaktan çok memnun oldum öncelikle cıvıl cıvıl bir insan.Neşesi enerjisi ortamı değiştiriveriyor,bize fallar bile baktı kendince .Şahsen ben harika zaman geçirdim,Antalya’da bir arkadaşım daha oldu.
Kurslar hakkında beni arayanların en sık sordukları soru,kursun ne kadar sürdüğü ve bu kadar zamanda öğrenip öğrenemeyecekleri.Kursumuz  1 gün 6 saat kadar sürmektedir.Bu zamanın sonunda sizde istediğiniz gibi pastalar yapabilirsiniz artık.

Comments on: ">ŞEKER HAMURLU PASTA KURSUNDAN GÖRÜNTÜLER" (1)

  1. >ablacımm maşallahh ne güzel zaman geçirmişsiniz:))hem Emine hanım hemde senin adına çok sevindim ablacım:)

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

