Rüya Tatlar

>

Herkeze,mutlu,huzurlu,neşeli,bol kazançlı….. haftalar dilerim.Geçen hafta benim için çok yoğun geçti,hele hafta sonu hiç uyumadım diyebilirim.Yetiştirmem gereken 30 kg kurabiye ve pastalarım vardı.

Gelelim pastamıza,İrem’in kreşte kutlanacak doğumgünü için 10 gün kadar önce hazırladığım bir pastaydı,ancak yayınlayabiliyorum.Bu pastanın yanında İrem için birde aşağıdaki çikolatalı pastayıda hazırladım,

hayvanlar alemi pastamız,sade pandispanya,vanilyalı pastacı kreması,muz ve damla çikolatadan,çikolatalı pastamız,kakaolu pandispanya,ganaj krema,çikolata parçaları ve üzeri gene ganaj kaplamadan oluşmaktadır.

Bunlarda pastamızın üzerini oluşturan sevimli  hayvan figürlerimiz.
Nice nice yaşlara İrem….

Comments on: ">İREM’İN HAYVANLAR ALEMİ PASTASI" (3)

  1. >hamarat arkadaşım ellerine sağlıkher iki pasta da muhteşem görünüyor

  2. >ablacığım bereketli olsunn maşallahh bol kazançlı ol siparişli günler dilerim sana:))küçük irem pek şanslı ne güzel pastalar yapılmış kendisine:)

  3. >Gülcüm enerjini hayretle ve de takdirle izliyorum.Pastaların nefis gözüküyor.Çoook öpüyorum.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

