Rüya Tatlar

>

Dün akşam bir gün gecikmelide olsa eşimin doğum gününü kutladık.Eşim şeker hamurlu pastayı çok sevmediği için ona böyle krema ve jöleli bir pasta yaptım.Çocukların ve ben seni çok seviyoruz,bizimle daha nice nice nice yıllar diliyorum aşkım sana.Niceleri niye çoğalttığımı biliyosun(sigarayı bırakması için)………

Comments on: ">EŞİMİN DOĞUM GÜNÜ PASTASI" (8)

  1. >Ellerine sağlık canım harika görünüyor…Hep bir arada sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dilegiyle…İyi Bayramlar….

  2. >Güzel bir pasta olmuş,hep birlikte daha nice güzel yıllar geçirmenizi diliyorum.

  3. >eşine nice seneler dilerimhep birlikte çok mutlu olursunuz inşallahpasta çok şık olmuş ellerine sağlık

  4. >Aylincim sağol canım.Sana ve sevdiklerine de hayırlı bayramlar.

  5. >Anneanneninemekleri çok teşekkür ederim.

  6. >İzgüncüm güzel temennilerin için sağol canım.

  7. >Gülcüm ,eşine nice yaşlar diliyorum.Pastası da çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Ben de doğum günüde bekliyorum.26 ağustos.Yılını boşver.Sevgiler…

  8. >Teşekkür ederim Zuhal abla.Doğumgününü yazdım kafama…………

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

