Rüya Tatlar

>

Evet bu kurabiyelerin neredeyse tamamını kızım kendi elleriyle arkadaşları için hazırladı.Daha önce bana yardım etmişliği çoktur,benim gibi oda çok meraklı pasta kurabiye işine.Ben sadece hamuru yoğurma ve pişirme işine baktım.Birkaçını yapmak istedim ama izin vermedi.Anne ben yapayım sen olup olmadığını söyle dedi,bence hepsinide çok güzel yaptı annesinin fıstığı.Ellerine sağlık kuzum benim.

Comments on: ">KIZIMIN SINIF ARKADAŞLARI İÇİN HAZIRLADIĞI KURABİYELER" (3)

  1. >becerikli annenin becerikli kızı emeklerine sağlık kardeşimizn ablacım..

  2. >maşallah Doğaya çekirdekten yetişiyor ve çok becerikli harika kurabiyeler hazırlamış

  3. >Denizim İzgün'cüm sağolun güzel yorumlarınız için.Çok hevesli ende hevesini kırmak istemiyorum ama önce dersleri sonra hobi olarak istediğini yapabilir.

Bir Cevap Yazın

Etiket Bulutu

